close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עיצוב לוגו נבון - כי אתם רוצים שיזכרו אתכם

מערכת שורשכג תמוז, תשעו29/07/2016

הלוגו שלכם, במידה והוא מצליח, הוא כרטיס ביקור הממוגנט ישירות למוחו של הלקוח הפוטנציאלי

תגיות:
צילום: יח"צ האתר

הלוגו שלכם, במידה והוא מצליח, הוא כרטיס ביקור הממוגנט ישירות למוחו של הלקוח הפוטנציאלי. חישבו על חברת נייקי - ומיד הלוגו שלהם קופץ לכם לראש. אותו הדבר אפשר לומר על חברת אפל והאייפון שלה, ועל עוד לא מעט חברות שהשכילו להשקיע בעיצוב לוגו, וזכו לתהילת עולם.

נכון, יכול להיות שאתם בסה"כ מחפשים למתג את החנות המקומית שלכם בשכונה הקטנה בה פתחתם אותה, אך המחשבה לטווח ארוך והבנייה החכמה היא נדבך חיוני בכל תוכנית עסקית, והידיעה כי יש לכם את היכולת להגיע ללב של הלקוחות הפוטנציאלים והקיימים שלכם דרך מהלך גראפי נבון ומתוחכם (לעיתים בפשטותו) היא מפתח עצמתי להצלחה עסקית.

ברנדינג - עיצוב לוגו כבסיס למיתוג

לוגו מעוצב הוא לא רק הצהרה שלכם מול עצמכם שאתם לוקחים את העסק שלכם ברצינות, אלא מהווה קשר מקפצה לעבר מהלך שיווקי רחב יותר. היכולת שלכם לבנות לוגו עם סטודיו לעיצוב גראפי היא לא דבר שיש להקל בו ראש.

בכדי לייצר לוגו שיישקף בדיוק את המוצר והמיתוג שלכם באייקון אחד פשוט, יפגע בול בקהל היעד ויעורר תגובה באנשים, יש קודם לכן להצליח ולהעביר את הרעיון במלוא היקפו לאדם אחר - למעצבים שלכם, וההבנה של הקונספט שלכם על-ידי המעצב שיצליח בעיצוב לוגו מושלם היא מעשה אומנות.

במידה והצלחתם, המעצב שלכם מכיר אתכם ואת הרעיון שלכם עד תום, וכל מהלך גראפי-שיווקי עתידי יהפוך לפשוט, מהיר ויעיל בצורה מפתיעה.

מה לקחת בחשבון?

עיצוב לוגו הוא לא מהלך חד-פעמי. נכון, השאיפה היא להצליח לבטא את עצמכם ואת הקונספט העסקי שלכם בצורה ברורה, חדה וישירה בלוגו מעולה. ונכון, לעיתים קרובות ניתן להגיע לכך ברגע אחד, אבל, השינויים של העסק וההפתעות לאורך הדרך - כולל צמיחה לכיוונים שונים והתפתחות מפתיעה, יכולים להוביל לבחירה לפיצול או שינוי בעסק, והחלפת לוגו. גם החברות הגדולות בעולם מרעננות את הלוגו שלהן מעת לעת, ואין בכך כל רע.

מעבר לכך, עיצוב לוגו הוא חלק בתהליך מיתוג, ומוטב לו תבואו מוכנים לעיצוב בידיעה כי אתם הולכים לזרוע את הבסיס למהלכי שיווק עתידיים שירימו את העסק שלכם על הגל להצלחה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה